επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

ΡΑΧΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Υπ. Περ. Συμ. με τον Κώστα Μπακογιάννη


ΡΑΧΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ :Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Νομού Βοιωτίας με τον Συνδυασμό του Κώστα Μπακογιάννη

''Αλλάζουμε. Στην καρδιά της Ελλάδας''
Φίλοι και φίλες,
 Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι οι Περιφερειακές εκλογές του Μαΐου 2014 αποτελούν μια πρόκληση τόσο για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, όσο και για την μετεξέλιξη του μοντέλου διοίκησής της. Μια πρόκληση, για όλους εμάς τους κατοίκους της. Αποφάσισα να συμμετέχω ενεργά ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Νομού Βοιωτίας, και να ζητήσω την στήριξή σας, όχι γιατί πιστεύω πως μπορώ να κάνω θαύματα, ούτε να υποσχεθώ πως με την εκλογή μου ο κόσμος θα αλλάξει. Αλλά για να συμβάλλω στο κάνουμε την Περιφέρεια Στερεάς μια σύγχρονη Περιφέρεια που ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις που επιβάλλουν οι καιροί και που απαιτούν οι πολίτες της.  Με τις γνώσεις μου στο τομέα της Δημόσιας Διοίκησης και του Καλλικρατικού μοντέλου Αυτοδιοίκησης ως Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αλιάρτου-Θεσπιών και Πρόεδρος του Δ.Σ της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Αλιάρτου- Θεσπιών (ΔΗ.Κ.Ε.ΑΛ.), τη θέληση μου για προσφορά στον τόπο μας καθώς και το στίγμα της νεανικής δροσιάς για την Αλλαγή στην καρδιά της Ελλάδας, σας υπόσχομαι, πως αν μου δοθεί η ευκαιρία θα βάλω όλη μου την δύναμη.
   Με εκτίμηση,
 ΡΑΧΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τηλ. 6977502787

e-mail: grahoutis@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: